Aasta hakkab lõppema ja on aeg tehtule tagasi vaadata. Siia on koondatud Postimehe reisiportaali 2024. aasta kõige loetumad lood.
Paljusid lugejaid kõnetas lugu üsna ebatavalisest juhtumist, kus ühel Aeromexico lennul otsustas üks reisija avada avariiväljapääsu ukse ja jalutada lennuki tiivale. Kaasreisijate sõnul päästis mees nende elu, kuna nad olid sunnitud ootama lennukis neli tundi ilma vee ja konditsioneerita, mis hakkas reisijate tervist tõsiselt mõjutama. Mees astus seejärel rahulikult tagasi lennukisse ja andis end ilma vastupanuta politseile üle.
Euroopa lennundust tabas suve alguses segadus, kui Eurocontroli tehniliste rikete ja personalipuuduse tõttu hilines või tühistati sadu lende. Ryanair, keda probleemid enim mõjutasid, vabandas ametlikult oma reisijate ees, kuna üle 60 lennu tühistati ja 30 protsenti lendudest hilines. Lennufirma operatiivjuht Neal McMahon kritiseeris Euroopa lennujuhtimissüsteemi, nimetades selle taset kõigi aegade halvimaiks. Kuigi ATC-teenuste tasud on viimastel aastatel rekordiliselt tõusnud, on personalipuudus ja tehnilised tõrked muutunud sagedamaks. Ryanair ja teised lennufirmad kutsusid üles Euroopa Komisjoni tegema kiireid reforme, et tagada sujuv ja usaldusväärne lennuliiklus tulevikus.
Oktoobris võttis ajakirjanik Krister Kivi luubi alla Tallinna ja Helsingi vahelised salapärased öised laevaliiklused. Selgus, et Viking Line’i XPRS teeb teatud päevadel varjatud ööreise, mida tavagraafikud ei kajasta. Näiteks väljub laev neljapäeva hilisõhtul Helsingist, saabub öösel Tallinnasse ning naaseb juba varahommikul Soome. Sarnaseid üllatusi leidub ka pühapäevaõhtuste sõitude ajakavades. Tavareisijad neid väljumisi kasutada ei saa, kuid graafiku eripärad annavad põhjust mõelda, mis jääb pealtnäha nähtamatu sõiduplaani taha.