Amet: lennureisijad peavad oma õiguste eest aktiivselt seisma

Liis Velsker
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna lennujaam.
Tallinna lennujaam. Foto: Peeter Langovits/Postimees

Tarbijakaitseameti avalike suhete juhi Hanna Turetski-Toomiku sõnul peaksid kliendid oma õiguste eest seismisel ise aktiivsed olema, sest iga lennu hilinemise tõrge ei pruugi olla erakorraline.

ELis on paika pandud õigused ja tingimused, millest hilinenud lendude puhul lähtuda tuleb, ent kliendile tuleb lennu hilinemine ikka ootamatult, vahendab ERR Vikerhommiku intervjuud Hanna Turetski-Toomikuga.

Alates kahetunnisest hilinemisest on õigus saada piisavas koguses süüa ning telefonikõne kodustele. Kui lend on hilinenud enam kui viis tundi, võib küsida rahalist hüvitist ning vastavalt lennu pikkusele võib see summa olla 125 kuni 600 eurot.

«Loomulikult tuleb arvestada seda, et see ei kehti sellisel juhul, kui on tegemist erakorraliste asjaoludega,» lisas Turetski-Toomik, kes soovitas esmalt pöörduda alati lennujaama töötajate poole.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles