Lufthansa reisijatel tuleb end ise lennule registreerida

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lennureisjad Tallinna lennujaamas.
Lennureisjad Tallinna lennujaamas. Foto: Stanislav Moshkov/ Naisteleht

Lufthansa on Tallinna lennujaamas ainus lennufirma, mis nõuab, et reisijad registreeriksid end ise lennule.

«Lufthansa lendudel ei pea ise check-in’i tegema äriklassi reisijad, euroboonuse ja kuldkaardi omanikud,» rääkis Lufthansa Euroopa kommunikatsioonijuht Martin Riecken. Ka ei nõuta seda väikeste lastega ning puuetega reisijatelt.

Ta lisas, et lennule saab registreerida ka neti teel (hiljemalt 23 tundi enne väljalendu) või mobiili abil, kasutades Lufthansa Blackberry või iPhone’i mobiilirakendust. «Samuti saavad meie kliendid taotleda automaatset check-in’i pileti broneerimisel, kui nad on end Lufthansa veebilehel registreerinud või on Miles and More liikmed. Sel juhul saavad nad pardakaardi automaatselt,» rääkis Riecken.

Tallinna lennujaamast öeldi, et teised lennufirmad ei ole siiani kehtestanud reeglit, et lennureisija peab tegema ise check-in’i. «Ikka saab lennule mina n-ö vana kooli moodi, andes pagasi neiukese kätte,» kinnitas lennujaama pressiesindaja Lauri Linnamäe. Ta lisas, et samas on lennujaam arvestanud, et ühel hetkel võivad veel mõned lennufirmad öelda, et soovivad nii odavalt läbi ajada, et ei taha enam lennule registreerimisega tegeleda.

Lennujaamas on praegu olemas mõned check-in’i automaadid ning senise kogemuse järgi nendest piisab. Esialgu ei ole lennujaamal kavas neid juurde muretseda. Inimesi, kes tunnevad end automaati kasutades ebakindlalt, aitab teenindaja.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles