Estonian Air: imikuga reisijal polnudki piletit

Berit-Helena Lamp
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Estonian Airi Saab 340.
Estonian Airi Saab 340. Foto: Estonian Air

Estonian Airi pressiesindaja Ilona Eskelinen teatas, et väide, et imikuga reisija sai alles lennujaamas teada lennule mittelubamisest ei vasta tõele, sest reisijal polnudki piletit.

«Uurides asja lähemalt selgus, et kõne all olevale reisijale lennupiletit ei müüdudki. Reisija tegi 23. septembril reisibüroo kaudu 27. septembriks Kuressaare-Tallinna lennule broneeringu, kuid piletit talle ei väljastatud. Juba järgmisel päeval, ehk 24. septembril teatas reisibüroo reisijale, et imikuga pardale lubatud reisijate arv on täis ja broneering tühistati,» selgitas Eskelinen.

Seega ei pea paika ajalehes ilmunud väide, et imikuga reisija sai alles lennujaamas teada lennule mittelubamisest.

«Ajaleht Saarte Hääl uuris Estonian Airi käest küll erivajadustega reisijate pardale lubamise üldist korda ja piirangute kehtestamise tagamaid, kuid ajalehes kirjeldatud lennust mahajätmise faktile Estonian Airist kinnitust ei küsitud. Seoses sellega leiame, et ajalehe Saarte Hääl artikkel on ebaadekvaatne ja lugejat eksitav,» sõnas Eskelinen.

Eskelineni sõnul kehtivad piirangud lennukites eelkõige ohutusnõuetest johtuvalt. Erinõuetega reisijate vajadusi vaadatakse läbi n-ö manuaalselt, sest iga selline klient vajab eraldi lähenemist.

«Teisest küljest on tehtud broneeringud ajas pidevalt muutuvad ja seetõttu ei pea me õigeks automaatset/anonüümset «jah-ei» vastust kliendi päringule. Seda põhimõtet järgiti ka eelpool nimetatud juhtumi korral,» selgitas Eskelinen.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles