/nginx/o/2012/09/17/1325018t1h9351.jpg)
Mehhiko kõrbes korraldati 170-kohalise lennukiga Boeing 727 lennuõnnetuse eksperiment, milles selgus, et õnnetuse korral on turvalisem istuda lennuki tagaosas turistiklassis kui eesotsas esimeses klassis.
Mehhiko kõrbes korraldati 170-kohalise lennukiga Boeing 727 lennuõnnetuse eksperiment, milles selgus, et õnnetuse korral on turvalisem istuda lennuki tagaosas turistiklassis kui eesotsas esimeses klassis.
Lennuõnnetuse projekt läks maksma 1,5 miljonit dollarit ja selle eesmärk oli näha täpsemalt, mis juhtub lennukiga ja selle reisijatega tõsise, kuid ellujäämisvõimalusega õnnetuse korral, vahendas Daily Mail.
Toimunut salvestasid kümned kaamerad nii lennukis kui ka maa peal. Kuna lennuk kukkus alla nina ees, siis eksperdid arvasid, et lennukis eespool istuvatel reisijatel pole pääsemise lootustki. Kuid test näitas, et 78 protsenti reisijatest oleksid jäänud ellu, kusjuures pääsemise tõenäosus suurenes, mida tagapool istuti.
See on alles teine kord, kui lennuk eksperimendi korras alla kukutati. Esimene kord toimus 1984. aastal ja selle korraldas NASA.