Eile kell 6.30 pidi Tallinnast väljuma lennuk Kreetale, kuid pärastlõunal istusid inimesed ikka veel teadmatuses, mis kell nad lõpuks minema saavad.
Lend Kreetale hilines ligi kaheksa tundi
«Novatours asja ei kommenteeri ega jaga infot. Kuidas seesugune lennufirma saab üldse teenuseid osutada?» oli lendu kaua oodanud Karmo pahane Novatoursile teenuseid pakkuva lennufirma Smart Lynx peale, kirjutas Õhtuleht.
Mõni minut enne kella poolt kolme pärastlõunal teatas Tallinna lennujaama Novatoursi lendude saatja Jevgeni Basjul lõpuks, et asenduslennuk on kohal ja väljub kohe.
Tema sõnul põhjustas lennu hilinemise lennuki tehnorike ning kohale saadeti asenduslennuk Riiast, kus asub Smart Lynx Airlinesi Eesti emaettevõte Smart Lynx Airlines SIA.
Hilinemistest põhjustatud ebameeldivused kompenseeriti Basjuli sõnul kohapeal toiduvautšeritega, pärast reisi saavad nad kompensatsiooni saamiseks anda ise taotluse ja võib-olla siis hüvitatakse veel midagi.