/nginx/o/2012/08/21/1281304t1hcef9.jpg)
Ryanairi juht Michael O’Leary ütles, et on õiglane küsida reisijatelt 60 naela (75 eurot), kui need on unustanud pardakaardi välja printida, sest see on reisijate enda viga.
Ryanairi juht Michael O’Leary ütles, et on õiglane küsida reisijatelt 60 naela (75 eurot), kui need on unustanud pardakaardi välja printida, sest see on reisijate enda viga.
O'Leary sõnul võiksid need lollid reisijad, kellele see reegel ei meeldi, nende lennufirmat mitte kasutada, vahendas The Telegraph.
Ryanairi juht ütles seda kommenteerides juhtumit, kus kahe lapse ema Suzy McLeod pidi maksma oma perele pardakaartide väljaprintimise eest ligi 300 eurot.
O’Leary arvates «maksis see ema selle eest, et oli idioot ega suutnud järgida broneerimisel tehtud kokkulepet.»