Regionaalsete lennujaamade direktori Andres Taimla sõnul ei ole reisijaid ärritanud uue piletimüügi korra taga lennujaam, vaid lennufirma Avies.
Lennujaam: piletimüügi lükkas lendurite kaela Avies
«Väites veendumiseks tasuks Aviesi lenduritel kiigata Pärnu maavalitsusega sõlmitud lepingusse või lugeda seadust. Piletite müük on vedaja ülesanne. Kui ta just ei ole sõlminud lepingut lennujaamaga, makstes selle teenuse osutamise eest tasu. Lepingut aga Avies sõlminud ei ole,» kinnitas Taimla.
Pärnu lennujaam informeeris Aviesi juhtkonda Taimla sõnul juba detsembri alguses võimalikust piletimüügi lõpetamist Pärnu lennujaama poolt. Taimla ise kohtus Aviesi esindajatega. «Läbirääkimistesse Pärnu lennujaamaga Avies ei asunud, mis tähendab, et omapoolse kohustuse täitmisega lepiti rahulikult.»
Regionaalsete lennujaamade direktori sõnul ei ole lennuk tramm. «Kõik lennueelsed toimingud tuleb lennukompaniil ja lennujaamal täpselt täita. Iga väiksemagi rikkumise eest saab karistada vastutav töötaja.»
Aviesi kompanii vahetumisega Estonian Airi vastu Tallinn – Kuressaare liinil, pikenes oluliselt ka lennujaama saabumise kohustus. «Vanast harjumusest astuda lennukisse nagu trammi, saadi üle, kui esimene reisija jäeti hilisema saabumise pärast teenindamata. Lennujaama saabumise aja Pärnus ja Kihnus peab määrama vedaja ehk Avies.»
«Ja broneeringut ei pea vastu võtma mitte lendur oma mobiililt vaid seda võib teha mõni Aviesi kontoridaam Tallinnas. Ei ole vahet, kas helistada mobiilile, mis asub Pärnumaal või Harjumaal. Broneerimisinfo lendurini jõuaks aga kas kõne, sõnumi või meili kaudu,» lisas Taimla.
Kui uusi leppeid lennufirma ja lennujaama vahel ei sünni, peavad kihnlased ja Kihnu külalised arvestama sellega, et teatud ajal broneeringuid teha ei saa ja et lennujaama tuleb jõuda 30 minutit enne lennuki väljumist. «Pretensioonidega aga tasub pöörduda Aviesi juhtkonna poole. Lendurid ei ole milleski süüdi,» ütles Taimla.