Reisikorraldaja Pandatravel teatas maksejõuetusest

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Palmid.
Palmid. Foto: AFP/ Scanpix

Pandatravel teatas täna tarbijakaitseametile, et ei suuda täita tarbijate ees pakettreisilepingust tulenevaid kohustusi.

Firma juhatuse kinnitusel pole neil hätta jäänud kliente, kellele oleks vaja korraldada tagasitoomine kodumaale.

Pandatravelil (Good Company OÜ) on 32 000 euro suurune tagatis, mis on seatud firmades Salva Kindlustuse AS ja Baltijas Apdrošinašanas Nams. Tagatise kasutamise üle otsustab vastavalt turismiseadusele tarbijakaitseamet. See tähendab, et kõik eraisikutest reisijad, kes on Pandatravelilt ostnud reise, mis on ära jäänud või jäävad ära, peavad raha tagasi saamiseks tegema avalduse tarbijakaitseametile.

Avaldusi võtab tarbijakaitseamet vastu nelja nädala jooksul ehk 18.06.2012-15.07.2012. Spetsiaalsed vormid leiab tarbijakaitseameti koduleheküljelt nii eesti kui ka vene keeles.

Kui reisi eest on tasutud krediitkaardiga, tuleb krediitkaardimakse tühistamiseks viivitamatult pöörduda panga poole. Kui reisiostjal on sõlmitud reisitõrkekindlustus, tuleks pöörduda kindlustusandja poole, et selgitada välja, kas reisifirma maksejõuetus on kindlustusega kaetud või mitte, teatas tarbijakaitseamet.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles