Cherry suurendas tagatisraha

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kaja Koovit
Copy
Eurod
Eurod Foto: Arno Saar / Õhtuleht

Cherry suurendas oma tagatisraha 188 000 euroni ning Eesti reisifirmade süüdistusi põhjustanud Türgi odav reisipakkumine tuleb uuesti välja tuleval esmaspäeval.

Selle nädala alguses müüs sotsiaalne ostukeskkond Cherry.ee vähem kui ööpäevaga üle 250  puhkusepaketi Türki hinnaga 349 eurot.  Tarbijakaitseamet juhtis tähelepanu, et nii suure hulga pakettide müügiks olid Cherry tagatised ebapiisavad. «Lähtuvalt tarbijakaitse märkusest oleme nüüd tagatist suurendanud – see on kõigile avalikult nähtav Majandustegevuse registrist. Rohkem takistusi reisi müümiseks ei ole,»märkis Cherry tegevjuht Priit Tomp.

Cherry käivitab suure nõudluse tõttu sama pakkumise korduskampaania uue nädala alguses.

Cherry kinnitusel on nende partneriks olev saksa reisifirma Wow-Travel GmbH koduturul tegutsenud juba aastast 2002 ning teenindab aastas umbes 100 000 reisijat. Cherrys pakutule analoogseid reise on nad müünud edukalt ka Soomes, Taanis, Belgias ja Norras. Cherry turundusjuht Martin Kõiva märkis, et lisaks Cherry tagatistele kehtivad ostjatele ka Wow-Traveli tagatised, mille tõendamiseks väljastatakse reisijatele sertifikaat, mille alusel hüvitab kindlustusfirma vajadusel tekkinud kahjud.

«Teema kokkuvõtteks võiks öelda, et meie huvi pole kohalike reisibüroodega vägikaigast vedada. Vastupidi – juhtum on tõestanud, et Cherry on olnud ja võib olla ka tulevikus väga tõhus müügikanal kodumaistele reisibüroodele. Samuti ei maksaks karta konkurentsi teiste Euroopa Liidu riikide ettevõtete poolt. Printsiibis võib ju eesti reisibüroo minna samuti oma pakette Saksamaale müüma,» lausus Tomp.

Tagasi üles