EASi turismiarenduskeskus käivitas Soomes neljakuulise kampaania «Naabrite juures on, mida teha ja näha», mis kõnetab põhjanaabritest loodushuvilisi, tutvustades neile Eesti vaatamisväärsusi ja kutsudes neist osa saama.
EAS kutsub soomlasi Eestisse puhkama
14. maist 24. septembrini kestva kampaania sihtgrupiks on 25-65aastased aktiivsed loodus- ja kultuurihuvilised inimesed ning pered, kes omal käel reisivad ning tulevad Eestisse juba mitmendat korda.
«Kampaania suunab soomlasi harjumuspärastest kohtadest kaugemale, kutsub avastama uut tüüpi külastuskohti ja harrastusvõimalusi, sest Tallinnas on nad juba mitmeid kordi käinud, kuid vaatamisväärne ei piirdu ju vaid pealinnaga,» selgitas EASi turismiarenduskeskuse turundusdirektor Tarmo Mutso.
Kampaania juhib turisti tähelepanu sellele, kui lihtne on Eestis reisida, sest Soomega võrreldes on vahemaad Eesti erinevate külastuskohtade vahel lühikesed.
Kampaania vältel tõstetakse erinevatel perioodidel Soome online-kanalites ja raadioreklaamides fookusesse looduslikud vaatamisväärsused, aktiivne puhkus looduses, mõisaturism, golf, reisimine haagissuvilatega ja perepuhkuseks sobivad kohad.
Koostöös raadiokanalite ja laevafirmadega korraldatakse tarbijamäng parimate Eesti tundjate väljaselgitamiseks ning Soome autoklubi liikmete postkasti jõuab Eesti reisimise abimees, trükis «Mukava maa laidasta laitaan». Kampaaniat toetavad Soome ajakirjanike pressireisid Eestisse.
Lisaks osaleb EAS turismiarenduskeskus 13.-17. juunini Tamperes toimuval Eesti-Soome tantsupeol, kus Eesti turismitelgis jagatakse huvilistele mitmekülgset materjali puhkusevõimalustest Eestis, kaasatud on suuremad linnad ja piirkonnad.
Kampaania eesmärgiks on suurendada www.visitestonia.com/fi külastusi ning tõsta sellega Soome elanike valmisolekut väisata Eesti erinevaid piirkondi, suurendada soomlaste ööbimisi Eesti majutusasutustes ning tõsta külastajate teadlikkust pakutavatest turismiteenustest.