Saada vihje

Hotellitöötajad räägivad levinud harjumustest, mida nad ise külalistena väldivad

Copy
Pilt on illustratiivne.
Pilt on illustratiivne. Foto: Shutterstock

Need väikesed harjumused võivad tunduda ebaolulised, kuid nendest hoidumine aitab personali ja tagab parema hotellielamuse.

Pole kahtlustki, et hotelle tunnevad kõige paremini need, kes seal töötavad. Toateenindajad, administraatorid ja hotelliomanikud on kursis, millised käitumisreeglid on heaks tavaks.

Nad ei jäta toidujäätmeid tuppa ega koridori

Toateeninduse kasutamine on mugav, kuid pärast söömist tuleks sellest personalile teada anda.

«Kui söön toas, kutsun alati toateeninduse toidujääke ära viima või viin ise prügi välja. Häirib, kui inimesed jätavad toidu koridori ja keegi ei tea sellest, mistõttu see võib tundideks vedelema jääda,» ütleb Trisha Pérez Kennealy, Inn at Hastings Parki omanik.

Nad ei kasuta rätikuid valesti

Paljud hotellid paluvad külalistel rätikuid säästlikkuse huvides taaskasutada. Hotellitöötajad järgivad seda tava ka ise.

«Olen täiesti võimeline oma rätikuid uuesti kasutama,» ütleb Mary D'Argenis, MDA Hospitality Solutionsi tegevjuht. «Lahkudes jätan rätikud korralikult vannituppa ja veendun, et prügi on ilusti prügikastis.»

Kennealy lisab: «Kui hotell pakub meigieemalduslappe, siis kasuta neid tavaliste rätikute asemel. Meigiplekkidest on raske vabaneda ja uued rätikud on kallid.»

Nad ei kuula muusikat liiga valjult

Hotellide seinad on kohati üpriski õhukesed, mistõttu võib vali muusika teisi külalisi häirida.

«Reisin tavaliselt Bluetooth-kõlariga, kuid hoian volüümi mõistlikul tasemel,» ütleb Kennealy.

Nad ei palu oma tuba iga päev koristada

Hotellitöötajad kasutavad sageli «mitte segada» silti, et anda koristajatele märku, et teenindust pole vaja.

«Hindan hotellide mugavusi, kuid püüan personali töökoormust vähendada. Olen täiesti võimeline oma voodit ise korda tegema,» märgib D'Argenis.

Nad ei jäta tuba segamini

Toateenindajad teevad rasket tööd ning hotellitöötajad püüavad austusest nende vastu oma tuba võimalikult puhtana jätta.

«Püüan alati tuba võimalikult korras hoida. Keegi ei oota ideaalselt hoitud ruumi, kuid väike viisakus teeb koristaja töö lihtsamaks,» ütleb Brooks Ferring, The Berkeley Hotel Denveri omanik.

«Hotellitöötajad hoolivad teistest teenindajatest ka siis, kui nad puhkavad mõnes teises hotellis. Nad ei jäta korralagedust endast maha,» lisab D'Argenis.

Kui soovid olla lugupidav külaline, siis tea, et väikestel asjadel on suur mõju. Samas tahavad hotellitöötajad, et sa lõõgastuksid ja naudiksid oma puhkust – nii et ära unusta ka lõbutseda!

Allikas: HuffPost

Tagasi üles