/nginx/o/2025/01/17/16601326t1h33c5.jpg)
Eesti kõrgeim kohus leidis, et ka Ryanair peab lendude tühistamise korral paigutama reisijaid teiste kompaniide lendudele. Alama astme kohus peab formaalselt nüüd kohtuasja edasi menetlema.
Eesti kõrgeim kohus leidis, et ka Ryanair peab lendude tühistamise korral paigutama reisijaid teiste kompaniide lendudele. Alama astme kohus peab formaalselt nüüd kohtuasja edasi menetlema.
2023. aasta 15. juulil pidid neli Eesti reisijat sõitma Ryanairi otselennuga Roomast Tallinna. Seoses Itaalia lennujaamatöötajate streigiga tühistati lend ning Ryanair pakkus reisijaile võimalust sõita koju seitse päeva hiljem toimuma pidanud lennuga. Kuna reisijatele nii kaua Itaalias olemine ei sobinud, ostsid nad koju uued piletid teiste lennukompaniidega 18. juuliks. Eestis loovutasid nad lennu ärajäämisest tulenenud kahjunõuded reisijate kahjunõuetele spetsialiseerunud Flagito OÜle, kes läks Ryanairi vastu kohtusse.