Lennukompanii soovis pikal lennul panna äriklassi puhkama oma töötajad. Pileti ostnud reisijad pole aga rahul sellega, mismoodi neid lahkuma panna taheti.
United Airlines tahtis äriklassist reisijad minema kupatada, et...
United Airlinesi enam kui kümnetunnisel lennul Los Angelesest Londonisse said end äriklassi sisse seadnud reisijad üllatuse osaliseks, kui USA lennukompanii esindaja teatas, et lend ei välju, kui ei leita kolme reisijat, kes nõustuks ümber kolima turistiklassi. Nimelt oli lennuki selles osas, kus asuvad meeskonnaliikmete puhkeruumid, avastatud tehniline probleem ja et kõik meeskonnaliikmed siiski nõuetekohaselt veidike magada ja jõudu koguda saaks, tahtis lennukompanii panna oma personali puhkama kolme Polarise äriklassi tasapinnaliseks voodiks lahtikäivasse tooli. Õnnetuseks oli lend aga välja müüdud ja toolid olid juba hõivanud lennule piletid ostnud reisijad.
Nagu kirjutab veebileht Secretflying, pakkus United Airlines võimalikele vabatahtlikele istekohtade vabastamise eest 1500 dollarit reisikrediiti tulevaste lendude ostmiseks ja 75 000 Mileage Plusi boonusmiili, kuid kui keegi polnud huvitatud, asuti sõnumit seadma ähvardavamas toonis ja teatati, et kui keegi kohe ette ei astu, peavad kõik reisijad lennukist üldse maha minema. Pärast seda, kui lennufirma suurendas kompensatsiooni 2500 dollarile inimese kohta, olid kolm reisijat siiski valmis oma äriklassi kohtadest loobuma ja kolima turistiklassi.