/nginx/o/2024/09/11/16351778t1hfebe.jpg)
10. septembril põrkasid Atlantas kokku kaks lennufirma Delta Airlinesi värvides lennukit. Üks neist sai intsidendis tõsisemalt kannatada.
Lennukite kokkupõrkamisel on mõistetavalt kõige kurvemad tagajärjed õhus, kuid tragöödiaid on juhtunud ka siis, kui lennukite teed ristuvad maa peal piisavalt suurtel kiirustel. 10. septembri hommikul leidis USA kaguosas Atlantas aset vahejuhtum, kus Delta Airlinesi Airbus 350 sõitis otsa sama lennukompanii jaoks opereeriva Endeavaor Airi CRJ-900 reaktiivile, mis valmistus lendama Lafayette'i Louisianas. Intsident toimus siis, kui suur Airbus 350, mille reisisihiks oli Tokyo Haneda lennujaam, väiksemast CRJ-900 lennukist stardiraja poole ruleerides möödus ja sellel oma tiivaotsaga saba lihtsalt küljest ära sõitis. Inimesed vahejuhtumis kannatada ei saanud.
Youtube'i keskkonda on jõudnud ka kõnesalvestus lennujuhtide ja pilootide vahelisest vestlusest, milles Airbus 350 piloot annab teada, et nad sõitsid ruleerides millelegi otsa ja ta palub, et keegi täpsustaks, millega kokku põrgati. Kuuldes, et väiksemal lennukil on saba täiesti küljest ära, ütleb Airbus 350 piloot uudisest pisut rabatuna mõjuval häälel, et nende lennuk oli raja keskel ja järgis täpselt antud juhiseid. Facebooki on kokkupõrkest ilmunud ka video, milles on näha, kuidas Airbusi tiivaots läheb CRJ-900 sabast läbi otsekui nuga pehmest võist. Kahtlemata on juhtunu selgitatav füüsikareeglitega ning muljetavaldav näide Euroopas ehitatud Airbuside vastupidavusest, kuigi samas tekitab pisut muret, et Bombardieri saba sedavõrd kergesti küljest ära käib…