Hotellide broneerimisleht hotels.com jagab Hotel Room Insights Reportis lugusid erilistest teenustest, mida hotellid täiesti sihiteadlikult või siis olude sunnil oma klientidele on pakkunud, vahendab Breaking Travel News.
Hotellimaailm jagab oma saladusi
Üsnagi ootuspäraselt unustavad inimesed hotellidesse maha erinevaid esemeid: toast on leitud näiteks 6 miljonit dollarit maksev kell, kana, sisalik, riisikeetja, autokumm, saumikser ja nimetamata kogus hambaproteese. Mõistagi püüab iga endast lugupidav hotell varanduse omanikuga taas kokku viia ja nii saab näiteks kiita hotell Victoria Ejecutivo Guadalajaras, kuna majutusasutuse töötaja kihutas mootorrattaga maha 13 miili, et toimetada kliendile kätte mahaunustatud pass ja muud olulised dokumendid.
Montreali hotell Birks pakub just sedalaadi olukordade vältimiseks teenust, kus hotellitoa vaatab lahkumisel üle ekspert, et tuvastada, kas sinna pole midagi maha jäetud. Muu hulgas pakub hotell Birks oma kundedele ka professionaalset pakkimisteenust. Torontos asuv hotell X on aga valmis teenuse «Suprise and Delight» valinute jaoks tegema eripingutusi kunde saabumise hetkeks ruumi meelepärasesse seisukorda viimiseks: selleks võib kasutada rooside õielehti, küünlaid, õhupalle jne.