«Hoolimata positiivsetest numbritest näitas Air Baltic puhaskahjumit, mida põhjustas peamiselt Pratt & Whitney mootorite tarneraskus 2024. aastal ja kasvanud amortisatsioonikulud, mida omakorda põhjustasid mootorite täistsükli ennetähtaegselt saabunud hooldused. Tulemuse taga olid ka metalli tarneahela probleemid, samuti valuutakursi kõikumised ja ühekordsed kulud, mis olid seotud meie eelmise võlakirja varajase lunastamisega. Sellest hoolimata näitame jätkuvalt tugevaid tulemusi, mis vastavad meie ootustele ning keskendume jätkuvalt operatiivse tipptaseme hoidmisele ja strateegilisele paindlikkusele, mis kokku tagavad meile hea positsiooni aasta teiseks pooleks.»
Gauss lisas: «Tulevikku vaadates jäävad meie põhieesmärgid muutumatuks – tagada parim õhuühendus Balti riikidele, parandada reisijakogemust ja anda oluline panus kohalikku majandusse.»
2024. aasta esimese kuue kuu jooksul vedas Air Baltic üle kahe miljoni reisija, mis on 11 protsenti rohkem kui 2023. aasta samal perioodil. Esimesel poolaastal tehtud lendude koguarv kasvas peaaegu 12 protsendi võrra, 34 000ni, mis on lennufirma jaoks järjekordne rekord.
Ajaloolised tipptasemed saavutati ka muude oluliste tegevusnäitajate puhul. Jättes välja lennukite liisimisega (ACMI) seotud operatsioonid, tegi lennufirma umbes 22 000 lendu, mis moodustas 9-protsendilise kasvu ja tagas rohkem kui neli miljardit nn istmekilomeetrit (Available Seat Kilometers ehk ASK), moodustades 16-protsendilise kasvu. Lennukite täituvus paranes 77 protsendini, mis on kahe protsendipunkti võrra kõrgem kui 2023. aasta esimeses pooles. Mainitud näitajad iseloomustavad lennufirma kasvavat operatiivset tõhusust ja võimet rahuldada kasvavat nõudlust.
Sellel aastal opereerib lennufirma lende 130 lennusihtkohta, millest 20 on uued ning tänu koostööle 24 koodijagamispartneriga pakub Air Baltic jätkuvalt parimat õhuühendust Baltikumi ja ülejäänud maailma vahel.