ODAVPILETID VÕI ÄRIKLASS Kas reisides on teeninduskultuur allakäigutrepil? (1)

Copy
Lennufirma Emirates esimese klassi reisijate käsutuses on dušiga tualettruum. FOTO: Chip East/Reuters/Scanpix
Lennufirma Emirates esimese klassi reisijate käsutuses on dušiga tualettruum. FOTO: Chip East/Reuters/Scanpix Foto: Chip East

Facebookis on tuhandete lummavate kommuunide kõrval võimalik liituda ka grupiga Business Class & First Class Flights, kuhu postitavad pilte inimesed, kellele premium-klassides lendamine on kirg, sõltuvus või argipäev, kuidas kellelgi. Üsna sageli lisavad postitajad ka foto kõige armsamast inimesest, keda nad teavad: iseendast teeninduse võlusid nautimas.

Kuid enamasti dokumenteeritakse seda, mida pakkusid süüa Swiss või Etihad, milline on ühe või teise lennufirma šampanjavalikus tehtud tootearendus või allakäik. Tuleb tunnistada, et selles on midagi sõltuvust tekitavat. Kuidas oli mul võimalik elada teadmata, milline näeb välja duširuum Emirates Airbus 380 pardal või et Japan Airlines (mille teenindust loetakse üldjuhul üksmeelselt fenomenaalseks) pakub oma first class’is erilist Queen of Blue teed, mille klaaspudel, hind ja serveerimise rafineeritus meenutavad kalli veini oma?

Märksõnad

Tagasi üles