SINNA JA TAGASI Hea teenindus

Copy
Suured kogused huvireisijaid viivad sageli hinnad üles, elamuse aga alla. Pildil püüavad turistid Louvre’is «Mona Lisat» vaadata.
Suured kogused huvireisijaid viivad sageli hinnad üles, elamuse aga alla. Pildil püüavad turistid Louvre’is «Mona Lisat» vaadata. Foto: Victor Grigas/Wikimedia Commons.

Sõnumid Ryanairi lennu edasilükkamise kohta hakkasid tulema otsekui paisu tagant: esmalt pidi kell 15.20 Tallinnast Stockholmi suunduv lennuk startima kell 16.35, siis 18.30, seejärel juba pea kell kümme õhtul.

Üllatava operatiivsusega hakkas lennujaama personal ootama sunnitud reisijaid toitlustama – see on Euroopa Liidu regulatsioonidega ette nähtud. Tõsi, jagatud vautšeri väärtuseks oli vaid neli eurot, mille eest Tallinna lennujaamas ei saa isegi mitte ühtainukest võileibagi. Võib-olla jaotati hiljem veel kuponge? Ma ei tea. Otsustasin koju tagasi minna ja vaadata, mida pakutakse külmkapis.

Vastuolus koduse ja võõra vahel peitub reisimise veetlus ja valu. Ameeriklased, kellele meeldib väga käia avastamas Vana Maailma, ei väsi näiteks üllatumast, et keegi ei ulatagi siinpool ookeani neile restoranides tasuta joogivett. Nagu selgus CNNi hiljutisest käsitlusest, on see lõputult dehüdreerumisega võitlema harjunud jänkidele šokk.

Tagasi üles