Vähemasti kahe lennukompanii bossid on laias maailmas torganud viimastel päevadel silma erakordsete otsustega.
Meeleheitel neiu kohtus Doha lennujaamas hea haldjaga
Eelmise aasta lõpus Qatar Airwaysi juhtima hakanud Badr Mohammed Al Meer on tõusnud kiiresti esile erakordsete sammudega, vahendab veebileht One Mile At The Time. Vaid ühe näitena veedab Al Meer sageli nädalavahetusi Doha Hamadi lennujaamas ringi kõndides ja toimuval pilku peal hoides ning nagu hiljuti selgus, ka reisijaid aidates. Nagu kirjutab One Mile At The Time viitega sotsiaalmeediavõrgustikus X jagatud kogemusele, astus Al Meer ligi väljuvate lendude tabloo all kurvastavale noorele naisele, kellel ei õnnestunud oma standby-piletiga Dohast kuidagi USAsse suunduvale lennule kohta saada. Õnnetu neiu, kes oli saabunud Bangkokist ja juba väga väsinud, broneeriti Al Meeri korralduste järgi New Yorki viiva lennuki äriklassi. One Mile At The Time kontrollis uskumatuna kõlavat lugu oma allikatest ja selgus, et see vastab tõele. Muu hulgas on Al Meer paistnud silma teistegi inimsõbralike sammudega, näiteks kaotas ta ära arbitaarse reegli, mis kohustas Qatar Airwaysi kabiinipersonali viibima kompanii ettenähtud eluasemes igal ööl kella 4 ja 7 vahelisel ajal ka siis, kui nad järgmisel päeval kuhugi lendama ei pidanud. Ka likvideeris Al Meer reegli, mis ei lubanud kompanii töötajail endast univormis tehtud pilte sotsaalmeedias jagada.
Maakera lõunapoolkeralt muutusid üsna erandlike sammudega aga uudisväärseiks Air New Zealandi juht Greg Foran ja tegevdirektor Therese Walsh, selgub ajalehes New Zeland Herald ilmunud artiklist. Nimelt oli Uus-Meremaa valitsusdelegatsiooni Paapua Uus-Guineast Jaapanisse viima pidanud lennukil tekkinud tehnilisi probleeme, mis võimaldasid õhusõidukil tavalisest lennukõrgusest märgatavalt madalamal jõuda Paapua Uus-Guineast küll Brisbane lennujaama Austraalias, kuid mitte palju kaugemal asuvasse lõppsihtkohta Tokyosse. Et olukorda lahendada, sooritas Air New Zealandi reisilennuk keset marsruudil Auckland-Tokyo toimunud lendu plaanivälise maandumise Brisbanes, et hättasattunud riigivalitsejad peale võtta. Pardal olnud Air New Zealandi juht Greg Foran esines vahemaandumisest tingitud kahetunnise hilinemise pärast teiste reisijate ees vabandustega ja lunastas koos Therese Walshiga süüd koos pardatöötajatega kõigile jooke serveerides. Tööst vabal ajal puhkasid lennukompanii juhtfiguurid aga mitte äriklassis, vaid lennuki sabaosas olevas turistiklassis.