Viking Line seostab Soome lipu alla viimist kliendirahulolu kasvuga

Copy
Soome lipp.
Soome lipp. Foto: Janne Karaste / janneok / Wikimedia Commons

Võrreldes 2023. aastaga toimus suurim kliendirahulolu tõus Helsingi ja Tallinna vahelisel liinil, rõõmustab Viking Line.

Soome laevakompanii Viking Line teatab hiljuti avaldatud EPSI Ratingu uuringu tulemustele viidates, et kuigi reisijate ootused aina kasvavad, on reisijate rahulolu suurim Eesti ja Soome vahelisel liinil: 77,2 punkti. Soome ja Rootsi vahelise teenuse puhul on rahulolu 76,8 punkti. 2023. aastal olid kõige rahulolevamad laevareisijad Soome ja Rootsi vahelistel liinidel.

«Viking XPRS registreeriti Soome laevaregistrisse 2023. aasta kevadel ja kõik meeskonnaliikmed on nüüd meie enda töötajad,» lausus Viking Line'i kliendiinfo ja CRMi juht Mikael Paulinow. «Koos lipuvahetusega täiustasime ka laeva teeninduskontseptsioone, sealhulgas restoranide valikut ja teenindust. Meie kliendid on selgelt nende uuendustega väga rahul.» 

Enne Soome laevaregistrisse viimist sõitis Viking XPRS Eesti lipu all.

Kliendirahulolu tõusu seostatakse ka digiteenuste osatähtsuse suurenemisega reisikogemuses ning pideva arendustööga. Näiteks hakati laevareisijaile pakkuma Ahvenamaa sparglit, kuna kliendid seda soovisid. 

Tagasi üles