/nginx/o/2011/11/07/823542t1h4251.jpg)
Tarbijakaitseamet teatab, et lennuvedaja Smartlynxs lükkas edasi lennu Hurghadast Tallinnasse, kõikide reisijate eest kantakse hoolt.
Tarbijakaitseamet teatab, et lennuvedaja Smartlynxs lükkas edasi lennu Hurghadast Tallinnasse, kõikide reisijate eest kantakse hoolt.
Smartlynxs teatas täna, et seoses lennuki tehnilise rikkega lükatakse edasi Hurghada-Tallinn tänane lend. Lennuvedaja ja reisikorraldajate TezTour ja Novatours esindajad on tarbijakaitseametile kinnitanud, et kõikide klientide eest kantakse hoolt.
Antud juhtumi puhul on lennufirmal kohustus pakkuda ka hoolitsust (söök, jook, sidevõimalused, vajadusel majutus ja transport majutuskohta), rõhutab tarbijakaitseamet.
Reisikorraldajate esindajad on kinnitanud, et kõik kliendid on praeguseks majutatud 5* hotelli kõik hinnas toitlustuspaketiga ja nad tuuakse tagasi esimesel võimalusel.
Tarbijakaitseamet jälgib olukorda pidevalt.