Tarbijakaitseamet teatab, et lennuvedaja Smartlynxs lükkas edasi lennu Hurghadast Tallinnasse, kõikide reisijate eest kantakse hoolt.
Eesti turistide kojulend Egiptusest lükkus edasi
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Smartlynxs teatas täna, et seoses lennuki tehnilise rikkega lükatakse edasi Hurghada-Tallinn tänane lend. Lennuvedaja ja reisikorraldajate TezTour ja Novatours esindajad on tarbijakaitseametile kinnitanud, et kõikide klientide eest kantakse hoolt.
Antud juhtumi puhul on lennufirmal kohustus pakkuda ka hoolitsust (söök, jook, sidevõimalused, vajadusel majutus ja transport majutuskohta), rõhutab tarbijakaitseamet.
Reisikorraldajate esindajad on kinnitanud, et kõik kliendid on praeguseks majutatud 5* hotelli kõik hinnas toitlustuspaketiga ja nad tuuakse tagasi esimesel võimalusel.
Tarbijakaitseamet jälgib olukorda pidevalt.