/nginx/o/2023/11/15/15720688t1h3931.png)
Läti lennuliinil puuduvad siiani sobivad lennukid ilma lisamaandumiseta üle ookeani lendamiseks.
Populaarne veebileht One Mile At The Time on avalikustanud, et Läti lennukompanii Air Baltic on äsja palunud USA transpordiametilt (DOT), et see annaks neile õiguse opereerida lende USAsse oma lennukitega. Juba juulis 2023 paigutas USA föderaalne lennuamet Läti IASA turvalisusprogrammis I kategooriasse, kaotades nii ühe olulise piirangu Läti lennufirmadel USAsse lendamise ees.
One Mile At The Time kiidab Läti lennufirma organiseeritust ja juhtimiskultuuri, kuid avaldab arvamust, et Air Balticu lennupargi moodustavad Airbus 220 lennukid peaksid üle Atlandi lendamisel tegema vahemaandumise näiteks Islandil. Air Balticu kodulehe andmeil on Airbus 220 kommertsiaalne lennuulatus 4575 kilomeetrit. Lennufirma senised pikimad vahemaandumisteta reisid viivad Baltikumist Dubaisse ja Kanaari saartele.
Novembris 2023 teatas Air Balticu juht, et USAsse lendamist veel ei plaanita ning see samm peaks olema majanduslikult mõttekas.
Mullu alustas Air Baltic transatlantilistel liinidel koodijagamist Delta Airlinesiga.
Ajalooliselt on Riial New Yorgiga lennuühendus olnud: seda opereeris aastatel 1995 kuni 2017 mõningaste pausidega Uzbekistan Airways.