Estonian Air kavatseb luua töögrupi, kuhu kaasatakse tarbijakaitseamet, lennufirma ja klientide esindaja Peeter Rebane. Tarbijakaitseametile tuleb see uudisena.
Tarbijakaitseamet kuulis Estonian Airi komisjonist alles meediast
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Mina kuulsin sellisest komisjonist alles «Ringvaatest»,» sõnas Tarbijakaitseameti avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski Tarbija24-le eile.
Hiljem selguski, et tarbijakaitseameti poole ei ole Estonian Air veel pöördunud ameti kaasamiseks ettevõttega seotud kaebuste lahendamisesse.
«Küll aga on tervitatav igasugune initsiatiiv tarbijakaebuste lahendamiseks,» kommenteeris Turetski. «Olgu siinkohal mainitud ka see, et tarbijakaitseameti juures tegutseb tarbijakaebuste komisjon.»
Estonian Airi pressiesindaja Ilona Eskelineni sõnul tahab lennufirma moodustada töögrupi, kuhu kaasatakse tarbijakaitseameti, lennufirma ja klientide esindajana Peeter Rebane ning mis peaks esimest korda kogunema järgmisel nädalal.