/nginx/o/2024/03/01/15923632t1h77fa.jpg)
Mõned päevad tagasi lahvatas Šotimaal skandaal. AI abil võluva kodulehe loonud ettevõte House of Illuminati olid lubanud 35-naelase pileti eest suurejoonelist Willy Wonka stiilis šokolaadielamust, ent kui lapsevanemad leidsid end lõpuks kõledast laoruumist, kus hädiselt kostümeeritud Oompa-Loompad* andsid igale lapsele kaks kummikommi, lahvatas ühine nördimus ja kutsuti politsei. Tarbijate ootusi oli alt veetud liiga suures ulatuses.
See lugu levis kulutulena üle planeedi, sest oli naljakas ja ka võidukas: tarbijatel õnnestus piletiraha tagasi saada. Tõenäoliselt lõi sobiva fooni globaalne inflatsioon, mis pannud inimesi üle maailma hoolikamalt raha lugema. Ennekõike peaks seda tegema muidugi Eestis. Olen kuulnud ühest Tallinna vanalinna meelelahutuskohast, kus DJ pööritas plaate terve laupäeva õhtu, kuid baarikäive jäi nulli, sest ühtki maksvat külalist kohale ei tulnudki.