See lugu levis kulutulena üle planeedi, sest oli naljakas ja ka võidukas: tarbijatel õnnestus piletiraha tagasi saada. Tõenäoliselt lõi sobiva fooni globaalne inflatsioon, mis pannud inimesi üle maailma hoolikamalt raha lugema. Ennekõike peaks seda tegema muidugi Eestis. Olen kuulnud ühest Tallinna vanalinna meelelahutuskohast, kus DJ pööritas plaate terve laupäeva õhtu, kuid baarikäive jäi nulli, sest ühtki maksvat külalist kohale ei tulnudki.
Ega pea häbenema, et hinnad käivad üle jõu. Ka varem Läänemere kruiisilaevadel tublisti kulutanud rootslased on krooni nõrkuse tõttu hakanud välisreise vältima. Paljudel ettevõtetel läheb aga hästi. Swedbank Research & Macrobondi statistikast ilmneb, et mittefinantsettevõtete müügitulu on palju suurem pikaajalisest trendist. Kasumi osakaal käibest on suurem, kui oli 2018. ja 2019. Kui õnnetu Nordica kõrvale jätta – ootamatult on pärast erikontrolli avastatud, et raha kaotava allhanketeenuse osutamine ei olegi Eesti strateegiline huvi ja kümnete miljonite kaupa raha neelanud Nordic Aviation Groupi kõik 400 000 aktsiat on valitsus valmis huvilisele loovutama 10-eurose nimiväärtusega –, siis ollakse enamasti edukad ka transpordisektoris.