Kui vähetuntud Kanada muusik Dave Carroll 2008. aastal United Airlinesi lennukil Omahasse lendas, sai talle osaks rohkem kui väike viltuvedamine. 3500 dollarit maksnud kitarr, mille mees oli reisi alustades heauskselt United Airlinesi kätte usaldanud, saabus pagasilindile lõhutuna. Aimduse, et midagi on valesti, oli Carroll saanud juba varem, sest ümberistumise ajal Chicagos oli kaasreisija näinud, kuidas transporditöölised ta muusikariista loopisid.
Tellijale
SINNA JA TAGASI ⟩ Mida katkise kitarriga teha võib
Katsed United Airlinesi klienditeenindajatele oma muret kurta langesid viljatule pinnasele: Carroll väitis, et tervelt kolm neist ilmutasid ta suhtes täielikku ükskõiksust. Formaalset argumenti ettekäändeks tuues keeldus United Airlines igasugusest vastutusest. Kuid Carroll ei andnud alla ja kui katsed kitarri parandamiseks kulunud 1200 dollarit lennukompaniilt tagasi saada olid kestnud juba üle poole aasta, tegi pettunud reisija midagi ootamatut.
Põhja-Ameerikas nurisevad kliendid alatasa. Mullu sügisel teatas New York Post, et USA transpordiametisse tuleb kaebusi lennureisijatelt sisse sellises tempos, et neid ei jõuta enam menetleda. On omaette küsimus, kas stoilised eestlased nurisevad liiga vähe või ka juba ülemäära palju.