TOHOH! ⟩ Seda tavalist tegevust ei tohi lennusaatjad enam õhusõidukis ette võtta

Mona Lii Konnapere
, reporter-toimetaja
Copy
Pilt on illustreeriv.
Pilt on illustreeriv. Foto: Shutterstock

Lennusaatjad lekitasid sotsiaalmeediasse lennufirma United Airlinesi kirja, kus nad noomisid enda ettevõtte lennukite personali ühe üsna tavalise tegevuse pärast.

Väidetavalt kavatseb lennufirma hakata hoiatama või isegi lahti laskma lennusaatjaid, kes kasutavad lennukis enda isiklikke telefone. Veebi lekkinud kirjas seisab, et isikliku elektroonilise seadme kasutamine ei ole lubatud siis, kui reisijad on lennukis. Ainsa erandina võivad nad telefone ja muid seadmeid kasutada personali puhkamiseks mõeldud alas. 

United Airlines sõnul on selline reegel kehtestatud hea põhjusega, sest lennusaatjad peavad olema reisijatele nähtavad ja pakkuma tähelepanelikku teenindust, kuid telefonis aega veetes ei saa nad seda teha. 

«Kliendid ootavad lennusaatjatelt suurepärast teenindust. Kui mugavalt tunneksid sa end siis, kui peaksid küsima abi inimeselt, kes on süvenenud oma telefonisse?» kirjutati väidetavalt lekkinud sõnumis. 

Isegi avalikult vormis ringi käies peaksid lennusaatjad paistma sõbralikud, vastutulelikud ja viisakad nii klientide kui ka kolleegide suhtes. 

Lennufirma edastatud meeldetuletuses kirjutati, et telefoni kasutamise tõttu ei kannata ainult teenuse kvaliteet. United hoiatas, et pikalt nutiseadmete vaatamine võib kaasa tuua hulga ohutusprobleeme, kirjutab New York Post

United Airlinesi sõnul võib tähelepanematus või lihtsalt telefoni käes hoidmine tekitada lausa vigastusi, kui lennusaatja pole hoolega kõiki turvanõudeid täitnud. Väidetavalt võib see põhjustada isegi hädaolukorra jaoks mõeldud liumäe avanemist, kui lennusaatja õhusõiduki ust kinni tõmmates telefoni käes hoiab. 

Kuigi hoiatus tundub paljude lennusaatjate jaoks ebavajalikult karmi noomitusena, tunnevad reisijad huvi, kas uute hoiatuste valguses ka päriselt midagi teeninduse kvaliteedis muutub. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles