Lufthansa ambitsioonikas salongiuuendus ähvardab minna vett vedama

reis.postimees.ee
Copy
Lufthansa uus Allegris Suite Plus sviit, kus istme laius peaaegu meeter ja võimalus toolid kohendada ka kahele inimesele mõeldud magamisasemeks.
Lufthansa uus Allegris Suite Plus sviit, kus istme laius peaaegu meeter ja võimalus toolid kohendada ka kahele inimesele mõeldud magamisasemeks. Foto: Lufthansa Group

Pikamaalennukitesse tellitud uued esimese klassi sviidid ja äriklassi toolid on osutunud liiga rasketeks.

Saksa lennufirma Lufthansa on juba kaua valmistunud oma pikamaalennukitesse uute toolide paigaldamiseks ning erilist uhkust on tuntud luksuslike esimese klassi sviitide ja senisest rohkem privaatsust pakkuvate äriklassi reisijatele mõeldud toolide üle. Paraku on virtuaalreaalsuses uhkeina näivate toolide paigaldamine erinevatel põhjustel aina viibinud ning lennundusuudiste lehekülg One Mile At The Time meenutab, et uuendus käidi välja 2017. aastal, kuid materialiseerunud pole see praeguseni. Terava keelega kriitikud on tõmmanud paralleele Berliini uue lennujaama ehitusega, mis erinevatel põhjustel võttis üle 10 aasta ettenähtust kauem. Nagu teatab reisiuudise lehekülg Aero Telegraph, on nüüd ilmnenud uus tagasilöök: uued toolid on osutunud nii raskeks, et neid paigaldades võiks ohtu sattuda lennukite gravitatsioonikese, mida tuleks tasakaalustada lennukite sabaosasse täiendava veepaagi paigutamisega. Raskem lennuk kulutab aga muidugi enam kütust ning täiendavalt poleks lennukite ninaosas enam võimalik vedada senises koguses pagasit. 

Praegu väljakuulutatud kava järgi ei hakka uued istmed lennukitesse ilmuma enne 2024. aasta suve ning ka siis jätab Lufthansa esialgu välja vahetamata esimese klassi toolid ja uuendab äriklassisektsiooni Boeing 747 lennukite esimesel, kuid mitte teisel korrusel. Reisiuudiste leht Loyaltylobby märgib, et taoliste hübriidkabiinidega kavatsetakse opereerida kaks aastat.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles