«Kui me oleme just õhku tõusnud ja turvavööde märk on endiselt sisse lülitatud, oleme peagi tagasi. Kannatage lihtsalt viis minutit,» sõnas meeskonnaliige. «Ja kui me oleme just teenindust lõpetanud või kui näete, et me teenindame mõne rea taga, siis oodake hetk.»
6. Toidu nõudmine pärast teeninduse lõppu
Kui te magasite toidukorra ajal või ei tahtnud sel hetkel süüa, pidage meeles, et hiljem ei pruugi toitu enam saada. Alati võib küsida, aga peate arvestama, et «ei» vastuse korral, ei ole teil mõtet sellest suurt asja teha.
7. Liiga raske kohvri tõstmiseks abi küsimine
Paljud lennusaatjad saavad korduvast raskete pagasite tõstmisest kehalisi vigastusi. «Kui inimesed teavad, et nad ei suuda oma vigastuse või mõne muu isikliku põhjuse tõttu kotte tõsta, siis palun kontrollige see väravas enne üle.» ütles üks meeskonnaliige.
8. Venitamine keset vahekäiku
Pikamaalennu puhul on venitamine oluline. Lihtsalt veenduge, et teete seda sobivas kohas. «Kui ma liigun oma tööd tehes mööda vahekäike ja reisija seisab seal ees, ärge käituge nii, nagu ma tekitaksin teile ebamugavusi, kui palun mööda minna,» ütles üks stjuardess. «Ma teen oma tööd oma tööruumis.»
See kehtib nii lennusaatjate kui ka kõigi kaasreisijate kohta. Mõned intiimsemad tegevused peaksid jääma neile sobilikesse kohtadesse.
10. «Aitäh» mitteütlemine
Elementaarne viisakus... Tegelikult võiks see olla esikohal. Järgmine kord, kui lennukist väljute, mõelge hetkeks kõigele, mida meeskond teie heaks tegi – alates vee ja toidu tagamisest kuni õhus viibimiseni – vähim, mida te teha saate, on öelda «aitäh».
«Mitte tänada pilooti lennukist lahkudes ja mind ignoreerida või isegi mitte otsa vaadata – kui solvav,» jagas stjuardess.