SINNA JA TAGASI Kes tahab reisida Venemaale? (5)

Copy
Baltic Shuttle’i piletihinnad jäävad 20 ja 35 euro vahele ja buss pole täis, kuid kuidagimoodi paistab äri end ikka ära tasuvat.
Baltic Shuttle’i piletihinnad jäävad 20 ja 35 euro vahele ja buss pole täis, kuid kuidagimoodi paistab äri end ikka ära tasuvat. Foto: Krister Kivi

Enam kui aasta ei ole Venemaa lennukeil asja Euroopa õhuruumi ja vastupidi. Ka reisirongid ei käi üle Narva jõe juba ammu. Kuid iga päev läheb Tallinna bussijaamast Piiteri poole teele ligi tosin reisibussi. Just nagu vanasti.

Busside väljumise tipphetked on varahommikul, pärastlõunal ja hilisel õhtul – siis võib neid pooleteist tunni sees minna välja isegi kolm. Umbes pooled väljumised on LuxExpressi omad, kuid sõidavad ka Ecolines ja Baltic Shuttle, mille väsinud olekuga valge bussi seinale on trükitud veebiaadress balticshattle.ee: turundajad pole ilmselt olnud päris kindlad, mis nende firma nimi on.

Nii see pooltühi (ja huvitaval kombel Maardust oma teekonda alustanud) sõiduk täitub õhtuses bussijaamas, sellal kui reisilisi ära saatma tulnud neid veel viimast korda musitavad-kallistavad. Teisel pool asfaldiplatsi olevale perroonile on samal ajal juba kogunenud Ecolinesi reisijad, kellest paljud on sumadanide kõrval reisiärevuses sigareti läitnud. Viisteist minutit hiljem väljub seegi maanteelaev ja üle elutu bussivaksali kostab terminali katusel olevaist kõlareist vaid vareste kraaksumist.

Tagasi üles