/nginx/o/2023/04/28/15287360t1h6cd5.jpg)
Enam kui aasta ei ole Venemaa lennukeil asja Euroopa õhuruumi ja vastupidi. Ka reisirongid ei käi üle Narva jõe juba ammu. Kuid iga päev läheb Tallinna bussijaamast Piiteri poole teele ligi tosin reisibussi. Just nagu vanasti.
Enam kui aasta ei ole Venemaa lennukeil asja Euroopa õhuruumi ja vastupidi. Ka reisirongid ei käi üle Narva jõe juba ammu. Kuid iga päev läheb Tallinna bussijaamast Piiteri poole teele ligi tosin reisibussi. Just nagu vanasti.
Busside väljumise tipphetked on varahommikul, pärastlõunal ja hilisel õhtul – siis võib neid pooleteist tunni sees minna välja isegi kolm. Umbes pooled väljumised on LuxExpressi omad, kuid sõidavad ka Ecolines ja Baltic Shuttle, mille väsinud olekuga valge bussi seinale on trükitud veebiaadress balticshattle.ee: turundajad pole ilmselt olnud päris kindlad, mis nende firma nimi on.