Kümmekond aastat tagasi seisin Californias China Airlinesi check-in’is ja püüdsin hillitseda kasvavat ärevust. Olin tulnud lennujaama, et lennata vajaduse sunnil Los Angelesest läbi Taipel Birmasse plaanitust varem, kuid juba minuteid arvutis klõbistanud lennufirma töötaja ilme väljendas tõsist pinget. Oli selge, et midagi oli üsna valesti läinud.
Tellijale
SINNA JA TAGASI ⟩ Liiga hea, et tõsi olla
Pidin reisima esimeses klassis – Boeing 747 ninaosas olevas kabiinis, kus erakordselt mugavad voodiks lahti käivad tugitoolid; klassis, mida armastusväärne Taiwani lennufirma praegu enam ei paku (see on asendunud Premium Businessiga). Muidugi ei olnud mul raha, et osta esimese klassi pileteid tavahinnaga, mis võinuks kergesti olla ka viiekohaline. Olin oma pileti eest tänu Birma kjattide valuutakursi muutumisele maksnud umbes 70 eurot ühe suuna kohta.