Eelmisel aastal ööbis Eesti majutusasutustes 10,3 protsenti enam Eesti inimesi kui aasta tagasi ja ka EASi kevadise «Puhka Eestis» kampaania veebikeskkonna külastatavus oli tänavu 15 protsenti suurem kui 2011. aasta kevadel.
Inimeste huvi Eestis puhkamise vastu kasvab
EASi turismiarenduskeskuse direktori Tarmo Mutso sõnul näitab see inimeste suuremat huvi Eestis puhkamise vastu. «Puhka Eestis» kampaaniat kaasrahastab Euroopa regionaalarengu fond.
«Siseturismi kasvutrendi kinnitab ka lõppenud aasta turismistatistika ning meil on hea meel, et vähemalt aasta esimesed kuud paistavad siseturismile pigem positiivsed ning seda hoolimata jätkuvast majanduslikust ebakindlusest,» ütles Mutso.
Huvitav on kampaaniakokkuvõtte juures seegi, et puhkaeestis.ee venekeelse keskkonna külastatavus suurenes 120 protsenti. Mutso sõnul on selle taga nii EASi enda pingutused kui ka vene sihtrühma suhtumise muutus.
«On väljaspool kahtlust, et ka venekeelse sihtrühma suhtumine kodumaistesse puhkamisvõimalustesse on aina positiivsem. Ehkki lausa kaks korda parem tulemus kui möödunud aastal oli meie jaoks väga hea üllatus,» hindas Mutso.
Tänavuse kampaania sõnumiks oli «Ka nädalavahetus on puhkus». Kampaania raames pakuti üle saja erineva paketi, neist populaarseimaks osutusid Aqva Spa, Laulasmaa Spa ja Grand Rose Spa pakkumised.
Hästi võeti vastu ka kampaania auhinnamäng. Mängu käigus sai iga puhkusehuviline hääletada talle enim meeldinud puhkusepaketi poolt, hääletanute vahel loositi välja kaks tasuta puhkusepaketti, kusjuures õnnelikud võitjad said auhinnaks just selle puhkusepaketi, mille poolt hääletasid.