REISIEKSPERT SOOVITAB Need on parimad snäkid, mida lennukisse kaasa võtta

Postimees Reis
, reis.postimees.ee
Copy
Foto: Shutterstock

Kas lähed lähiajal reisile? Sõltumata sellest, kas ees ootab pikk või paaritunnine lennureis, on snäkikott käepärast hoida alati tänuväärne tegu. Reisiekspert Dave Briggs toob välja toidud, mida on lennureisidel kõige mugavam ja maitsvam süüa.​

Lennule suupisteid pakkides on hea meeles pidada, et neid võiks olla lihtne süüa. Tülikas on süüa pudisevaid või kleepuvaid toite, näiteks pirukaid või apelsine.

Teiseks peaksid kaasavõetavad snäkid olema küllaltki kompaktsed, et need ei võtaks käsipagasis liiga palju ruumi. Suupistete jaoks pole mõtet eraldi suurt kotti kaasa võtta. Samuti tasub koju jätta piimatooted, sest need lähevad soojas kiiresti halvaks.

1. Pähklid, seemned ja kuivatatud puuviljad

Pähklid ja seemned on ideaalsed snäkid lennukisse kaasavõtmiseks, sest nendes on palju valku ja tervislikke rasvu. Need aitavad saavutada kiiresti täiskõhutunde ega pole konsistentsilt rasvased. Boonuseks on need kerged ja võtavad käsipagasis vähe ruumi.

2. Müsli- ja proteiinibatoonid

Proteiini- ja müslibatoonid on lennureisiks justkui loodud. Need on kompaktsed ja pakendilt mugavad, samuti ei pea neid säilitama kindlal temperatuuril. Sportlastele sobivad reisile kaasavõtmiseks proteiinibatoonid, aga mittetreenivatel inimestel soovitatakse nende söömist vältida. Ka klassikalised müslibatoonid annavad märkimisväärse hulga energiat.

3. Porgandi- ja kurgiviilud

Porgandit ja kurki, miks mitte ka paprikat, on hea mõte reisile minnes viilutada ja karpi panna. Need aitavad ka pikal ja väsitaval reisil tervislikuna püsida.

4. Võileivad

Ilmselt pole toitvamat snäkki kui üks mõnus juustuvõileib. Kui tavaline juust kipub sooja temperatuuri käes halvaks minema, tasub teha võileivad näiteks hamburgerijuustuga. Nii püsivad need kauem värskena.

5. Puuviljad

Puuviljad on alati hea valik, olenemata sellest, kas lendad või mitte. Need on täis vitamiine, mineraale ja kiudaineid ning neid on lennukis lihtne süüa. Siiski tasuks eelistada aeglasemalt küpsevaid puuvilju, näiteks banaanide asemel õunu.

Tagasi üles