Naine küsis raha tagasi, sest kaasreisija suri lennul: see häiris jookide pakkumist

Foto on illustratiivne
Foto on illustratiivne Foto: Shutterstock

Üks rahulolematu British Airwaysi reisija nõuab hüvitist, kuna kaasreisija suri nende lennul.

Nördinud reisija väidab, et lennufirma ei teinud omalt poolt midagi, et hüvitada tema äärmuslik trauma, mille ta intsidenti pealt nähes sai. Lisaks saatsid lendu kaasreisija surmaga seoses teisedki ebamugavused, näiteks joogikäruga ei mindudki rohkem salongi jooke pakkuma. 

Pikas kommentaaris, mis on praeguseks Facebookist British Airwaysi kaebuste lehelt kustutatud, väidab tundmatu reisija, et nad reisisid Jamaicalt tagasi Suurbritanniasse, kui pardal olnud naist tabas meditsiiniline hädaolukord. 

Ta kirjutas: «Reisija, kes oli täpselt kaks rida meie taga, suri kõige kohutavamal viisil, andes meile lennu ajal väga traumeeriva kogemuse.» Seejärel väitis ta, et lend hilines sihtkohta kolm tundi, mis tema sõnul mõjutas tema lapsi ja rikkus nende rutiini.

Ta lisas: «Ma ei ole kunagi oma elus näinud, et keegi oleks teadvuseta või kedagi elustatakse. Enamgi veel, ma poleks kunagi arvanud, et midagi sellist juhtub mind koju viival lennul. Lennul toimuvad teenused peatati ja peale esimest söögikorda lõpetati jookide pakkumine, nii et me ei saanud kogu teenust, mille eest maksnud olin.»

British Airwaysi pressiesindaja ütles: «Ohutus on alati meie kõrgeim prioriteet ja meie meeskonna kolleegid olid keskendunud esmaabi andmisele. Salongipersonal on koolitatud meditsiiniliste hädaolukordade lahendamiseks – intsidendi korral püüavad nad võimaluse korral jätkata pardateenust plaanipäraselt.»

Sotsiaalmeedias seda lugu näinud inimesed on pahviks löödud. «Tema kõrval suri inimene ja ta suudab vaid enda heaolule mõelda,» kähvas üks empaatiline lugeja. Teine imestas samuti: «Keegi kaotas äsja oma kalli inimese ja see proua mõtleb vaid oma ärajäänud hommikusöögi peale. Häbi!»

Tagasi üles