Saan Euroopa Komisjoni liikuvuse ja transpordi peadirektoraadi peadirektorist Henrik Hololeist aru. Kui ELi transpordijuht võttis vastu Qatar Airwaysi äriklassipileteid (järgides, nagu on kinnitanud Euroopa Komisjoni pressiesindus, siiski vajalikke regulatsioone), võis ta tahta ainult parimat. Niihästi Euroopa taevale kui ka endale lennureisijana. Soov kogeda midagi head on ju arusaadav.
Tellijale
SINNA JA TAGASI ⟩ Igatsus kulla ja karra järele
Pole saladus, et Aasia ja araabia maade lennufirmad on Euroopa ja USA omadest peajagu üle. Toolid on suuremad, kohv kuumem, toiduports suurem, naeratused treenitumad ja nooremad. Kõik Skytraxi viietärnised lennuliinid tulevad praegu Aasiast (ka Katar asub seal). Kui transpordijuht Qatari burgundiapunases hiidreaktiivis läbi õhtutaeva lendas – veel rüübati Heidsiecki ja Paillardi šampanjat, juba rõivastuti magamaheitmiseks pidžaamadesse –, siis võib-olla mõtiskles ta selle üle, mis Euroopa ja laiemalt lääne lennundust vaevab.