Oklahomast pärit paar oli südamest nördinud ja nõutu, kui avastas, et populaarne kohvikukett on neilt pärast kahe kohvi joomist kasseerinud 4500 eurot.
Paar pidi reisist loobuma, sest Starbucks kasseeris neilt tuhandeid eurosid jootraha
Jesse ja Deedee O'Dell on oma kodu lähedal asuvas Starbucksis viimase 16 aasta jooksul iga päev käinud ning alati tellivad nad samu jooke: naisele jäist americanot ja mehele cappucinot.
Kuid hiljuti tabas neid tõeline šokk, kui avastasid, et nende tavatellimus, mille hind on 10 eurot, oli nende kontolt maha arvestanud uskumatud 4454 eurot nii, et nad ei saanud ise sellest arugi. Halb uudis tabas naist paar päeva hiljem supermarketis, kui tema krediitkaart kassas tagasi lükati, kuna puudusid maksmiseks piisavad vabad vahendid.
Viga ilmnes väidetavalr pärast seda, kui nende tellimusele lisati kogemata 4444 euro suurune jootraha, mis üllatas Jesse'i, kes mäletas enda sõnul surmkindlalt, et vajutas makseterminalil nupule «Ei soovi jootraha lisada».
Jesse võttis Starbucksiga ühendust ja Starbucksi piirkonna juht ütles talle, et nende kaardilugeja kasutatavas võrgus tekkis mingi viga, mille tõttu lisati vale jootraha summa. Kohvikukett pakkus lahenduseks kaht tšekki, mis katavad liigsuure makse ning paar saab need pangas rahaks vahetada. Paraku lükati pangas CNN-i andmetel tšekid tagasi. Veelkord kohvikuga pikalt arutledes saadi siiski probleem korda ning väljastati ka kehtivad sularahatšekid. 31. jaanuari seisuga on paarile nende raha tagastatud.
Paar väidab, et katsumuse tõttu olid nad sunnitud tühistama oma planeeritud reisi DeeDee kodumaale Taisse, et külastada tema õde. Pereliikmed pole teineteist aastaid näinud ning reisifirma ei kompenseeri kahjuks ka kasutamata lennupileteid.