Sageli arvavad inimesed, et nad saavad sujuva jutuga hotelli reeglitest mööda vaadata või küsida lisaallahindlusi, kuid tegelikult pole see võimalik. Selleks, et tulevased külastajad hotelli töötajatega paremini läbi saaksid, jagab Aldrich viit asja, mida kliendid teevad ja mis personali tihti ärritavad.
Toahindade üle vaidlemine
Aldrichi sõnul on see üha enam levinud probleem klientidega, kes broneerivad majutuse läbi interneti. Sageli küsitakse allahindlust veebist leitud hindade põhjal, kuid tihti ei ole administraatorid sellega kursis. Mees selgitas, et tihti näidatakse talle telefonist hindu, mida ta töötajana ei saa kuskilt kontrollida või mille eest ta ei saa ööbimist pakkuda. Ta lisas ka, et ta pakuks küsitud allahindlusi, oleks tal hotelli juhtkonnaga suuri probleeme.
Ei tee hotellidel vahet
Seda probleemi kogevad just need inimesed, kes töötavad hotellikettides. Külalised on tihti üllatunud, kui ühes hotelliketti kuuluvas ööbimiskohas on teistsugused mugavused kui teistes sama keti hotellides. Aldrich räägib, et kuigi hotelliketid, nagu Marriott või Hilton, üritavad igas hotellis üle maailma samu teenuseid ja mugavusi pakkuda, siis alati pole see võimalik.
Hotelli snäkkide hinna üle kurtmine
Mehe sõnul on see üks kõige levinumaid ja tüütumaid jutte, mida nad tihti külastajatelt kuulma peavad. Hotellitubades asuvad minibaarid on tõesti kallid, kuid hotelli töötajad ei saa selle osas midagi teha. Aldrich ütleb, et suupisteid täis kapi mõte on pakkuda mugavust ja luksust ning seetõttu on ka snäkid kallimad.