K, 1.02.2023

Visit Pärnu kutsub põhjanaabreid külla

Postimees Reis
, reis.postimees.ee
Visit Pärnu kutsub põhjanaabreid külla
Facebook Messenger Twitter Whatsapp
Comments
Talverõõmud Pärnus.
Talverõõmud Pärnus. Foto: Urmas Luik /Postimees Grupp

Ligi kolmeaastase pausi järel toimub Helsingis taas Põhjamaade suurim turismimess Matka mess, mis toob kokku üle 70 sihtkoha. Mess on mõeldud nii reisikorraldajatele kui ka tavatarbijale. Mõistagi on messile pandud ootused seotud turismi taaskäivitamisega lähinaabrite ja kaugemategi sihtkohtade vahel.

Visti Pärnu on messil väljas oma pinnaga ja nii saavad messikülastajad nelja päeva jooksul tutvuda Pärnumaaga, suhelda sihtkoha esindajatega näost näkku ja saada häid soovitusi ning eripakkumisi ja inspiratsiooni Pärnusse reisimiseks. Lisaks sihtkohale on messil ennast tuvastamas Hestia Hotel Strand, Hedon Spa & Hotel, Tervise Paradiis spaa-hotell & veekeskus, Tervis ravispaahotell, ESTONIA Resort Hotel & Spa ning ESTONIA Medical Spa & Hotel. Hea uudisena jagatakse messil infot Helsingi-Pärnu lennuliinist, mis ka sellel suvel tulemas.

Soome turg on Pärnule väga oluline. Tuntuse kasvatamine on aastate (kümnendite) pikkune töö ja iga samm selle nimel annab nii lühi- kui pikaajalisi tulemusi.

Eelmise aastal korraldas Pärnu linnavalitsus Soome turule kaks turunduskampaania. Aprillis toimus digikampaania, mille peamiseks eesmärgiks oli elavdada turismi, tutvustada soomlastele Pärnusse lendamise võimalust ning kutsuda nad suvel Pärnusse. Digieklaamid suunati Visit Pärnu veebilehe kampaanialehele, kus olid turismiettevõtete pakkumised ning võimalus osaleda auhinnamängus.

Kogu perioodi jooksul said «Visit Pärnu» reklaamid kokku 5 087 688 näitamist (sh 675 182 video vaatamist) ning 14 006 klikki. Mais algas jätkukampaania. Mõlemad tegevused tõstsid Pärnu märgatavust soomlaste hulgas. Siinseid puhkuse veetmise võimalusi tutvustati ka Pärnut külastanud reisikorraldajatele. Juunikuus sõitsid Pärnu turismiettevõtjate algatusel Helsingis ringi trammid Visit Pärnu reklaamidega. Lisaks, toimus sügisel üks artiklikampaania Soome turule. Kampaania peamiseks eesmärgiks oli Pärnu vastu huvi tekitada nooremate soomlaste seas. Sihtrühmaks vanus 25-35.

Kindlasti võib pidada üheks suuremaks õnnestumiseks lennuliini Helsingist Pärnusse. Koos turismiettevõtjatega ja teiste partneritega jõuti nii kaugele, et 5. mail maandus esimene lend Helsingist Pärnu lennujaamas. Pärnu–Helsingi liinil saavutati esimese hooajaga pea 60protsendine täitumus. Kokku lendas Pärnu lennujaama kaudu ligikaudu 2000 reisijat ja juulis olid pea kõik lennud täielikult välja müüdud.

Märksõnad
Tagasi üles