Lumine Tallinna lennujaam on täis eksootilisi «rauast» rändlinde

Copy
Nigeeria lennufirma Hak Air Boeing 737-400 ei lenda Tallinnast vähemasti mõnda aega kuhugi. Ajakirjanduses ilmunu põhjal läheb õhusõiduk 10. detsembril 183 772,9 eurose alghinnaga Oksjonikeskuses enampakkumisele.
Nigeeria lennufirma Hak Air Boeing 737-400 ei lenda Tallinnast vähemasti mõnda aega kuhugi. Ajakirjanduses ilmunu põhjal läheb õhusõiduk 10. detsembril 183 772,9 eurose alghinnaga Oksjonikeskuses enampakkumisele. Foto: Taavi Sepp

Ülemiste lennuväljale on end koduselt sisse seadnud hulk kireva värvikuuega õhusõidukeid. Tullakse ja ollakse eri põhjustel, kuid kohale lennatud on koguni Indoneesiast...

Tallinna lennujaama mahub ettevõtte pressiesindaja Margot Holtsi sõnul parkima umbes 60 lennukit: suuri vähem ja pisemaid rohkem. Kuivõrd võis arvata, et enamus eksootilisi lennukeid viibib Tallinnas seoses hoolduse saamisega, pöördus Postimehe reisiveeb küsimustega õhusõidukite remonti ja hooldust pakkuva ettevõtte Magnetic MRO poole.

Magnetic MRO turundusjuht Stella Täht lausus, et lennukitest mõned on hoolduses ja teised pargivad pikaajaliselt. Täpsemalt ei pidanud Magnetic MRO aga võimalikuks lennukite käekäiku ja nendega tehtavaid töid kommenteerida.

Pildid on põnevad sellegipoolest.

See lennuk on ilmselt sõjapõgenik, sest SkyUp Airlines on Ukraina odavlendudele ja tšarteritele spetsialiseerunud lennufirma. Veel mullu vedas lennukompanii aastas üle 2.5 miljoni reisija...
See lennuk on ilmselt sõjapõgenik, sest SkyUp Airlines on Ukraina odavlendudele ja tšarteritele spetsialiseerunud lennufirma. Veel mullu vedas lennukompanii aastas üle 2.5 miljoni reisija... Foto: Taavi Sepp
Kõrvuti on end parkinud nii Hollandi low-cost lennufirma Transavia alused kui ka (paremas servas) Venemaa regionaalse lennufirma Red Wings värvikuues õhusõiduk.
Kõrvuti on end parkinud nii Hollandi low-cost lennufirma Transavia alused kui ka (paremas servas) Venemaa regionaalse lennufirma Red Wings värvikuues õhusõiduk.  Foto: Taavi Sepp
See lennuk kannab Nigeeria lennufirma Med-View värve. Mis saab õhusõidukist edasi, on ebaselge, sest 2022. aasta novembris kaotas Med-View Nigeeria ametiasutuste kinnitusel loa lennutegevust harrastada. Wikipedia andmeil oli Med-View ka ainus Nigeeria lennukompanii, mis oli lisatud Euroopa Liidu õhuruumis keelatud lennufirmade pikka nimekirja.
See lennuk kannab Nigeeria lennufirma Med-View värve. Mis saab õhusõidukist edasi, on ebaselge, sest 2022. aasta novembris kaotas Med-View Nigeeria ametiasutuste kinnitusel loa lennutegevust harrastada. Wikipedia andmeil oli Med-View ka ainus Nigeeria lennukompanii, mis oli lisatud Euroopa Liidu õhuruumis keelatud lennufirmade pikka nimekirja. Foto: Taavi Sepp
Tervelt nelja ATR propellerlennukiga oli lennujaamas esindatud Indoneesia lennufirma TransNusa. Paremas servas ninaga pildile trügiv ATR kuulub aga Czech Airlinesile, mis enam küll Tallinna ei lenda, kuid laseb oma masinapargil siin ilmselt hooldust saada.
Tervelt nelja ATR propellerlennukiga oli lennujaamas esindatud Indoneesia lennufirma TransNusa. Paremas servas ninaga pildile trügiv ATR kuulub aga Czech Airlinesile, mis enam küll Tallinna ei lenda, kuid laseb oma masinapargil siin ilmselt hooldust saada. Foto: Taavi Sepp
Vahel võivad harjumuspäratut vaatepilti pakkuda ka täiesti kohalikud lennufirmad. 29. novembril lendas Tallinna ja Varssavi vahet LOT Polish Airlinesi «retrokuues» Embraer-175 registrinumbriga SP-LIM.
Vahel võivad harjumuspäratut vaatepilti pakkuda ka täiesti kohalikud lennufirmad. 29. novembril lendas Tallinna ja Varssavi vahet LOT Polish Airlinesi «retrokuues» Embraer-175 registrinumbriga SP-LIM. Foto: Taavi Sepp
Tagasi üles