«Uued täiustused»

Copy
Tallink on kuulutanud Stari kehvemaks Light-tooteks, mis tähendab ka vaid neljandikku boonuspunkte. FOTO: Erik Prozes
Tallink on kuulutanud Stari kehvemaks Light-tooteks, mis tähendab ka vaid neljandikku boonuspunkte. FOTO: Erik Prozes Foto: Erik Prozes

Äriettevõtetele meeldib regulaarselt kulusid kärpida ja reisisektor pole siin mingi erand. Enamasti üritatakse muutust klientidele serveerida ka täiustuse, teretulnud progressi ja muidu vahva arengu pähe.

Tänavu sügisel teatasid British Airways ja Iberia oma püsiklientidele näiteks, et nende mõlema lojaalsusprogrammid lähevad üle kulupõhisele arvestusele: kui varem määras kogutavate Avioste (just sellist kummalist üksust British Airwaysi Executive Club ja Iberia Plus kasutavad) määra lennu distants, siis edaspidi on määrav hind.

Kommunikatsioonides selgitati klientidele, et võimalus teenida edaspidi iga kulutatud euro kohta 5 Aviost teeb asjad «selgemaks ja lihtsamaks, just nagu sulle meeldib». Tegelikult võib muudatus meeldida vaid neile, kes kulutavad lendudele röögatuid summasid (ja eeldatavalt mitte enda raha), sest kõik teised hakkavad boonuseid koguma vähem.

Lennufirmale on see aga muidugi kokkuhoid. Kokku tahab hoida ka laevafirma Tallink, kes kuulutas MyStari peatse turuletoomise õhinas hiljuti, et vanimast laevast Star saab omalaadne Light-odavprodukt, mille pardal teenivad Club One’i kliendid neli korda vähem boonuspunkte kui Megastaril või MyStaril.

Tagasi üles