KLASSIVAHED Mida kujutab endast eriti eksklusiivne reisimisvõimalus: uue MyStari Platinum Lounge? (1)

Copy
MyStari ehitus Soomes
MyStari ehitus Soomes Foto: Tallink Silja AB

Kui siiani on Tallinki kiirlaevad Star ja Megastar pakkunud Tallinna ja Helsingi vahel identset teenust, siis novembrist muutuvad vahed laevadel pakutava vahel sootuks suuremaks.

Megastari ja novembri lõpust Tallinna ja Helsingi vahel liiklust alustava Tallinki uue reisilaeva MyStar kõrval jääb liinile ka vanim reisilaev Star, hakates pakkuma uut odavtoodet: Shuttle light klassi. Erinevusteks on veidi pikem sõiduaeg (2.5 tundi võrrelduna Megastari ja MyStari kahe tunniga), piiratum sortiment pardapoodides ning piirangud boonuspunktide kasutamises ja kogumises: Stari reisid annavad punkte  edaspidi vaid 25% senisest määrast.

Stari reisid hakkavad olema boonusprogrammis neli korda vähem väärtuslikud.
Stari reisid hakkavad olema boonusprogrammis neli korda vähem väärtuslikud. Foto: Kuvatõmmis Tallinki kodulehelt

Comfort Lounge ja Business Lounge kohta on Tallink veebilehel märgitud, et Stari pardal on neid võimalik rentida, mis ilmselt tähendab, et automaatselt pole need tavareisijaile enam ostmiseks avatud.

Samas peibutab Tallinki uus reisilaev MyStar maksujõulisi kliente täiesti uue Platinum Lounge abil, mille kohta Tallinki pressiesindaja Katri Link tõi välja järgmist: Platinum Lounge hakkab pakkuma Business Loungest veel enam privaatsust, seal hakkavad olema individuaalsed istumiskohad, mis on seintega piiratud, et pakkuda suuremad rahu ja vaikust. Lounge´s on ka eraldi teenindaja, kes aitab kõik personaalsed soovid toidu, joogi või ostlemise osas täita. Toidu menüü (a’la carte) on spetsiaalselt Platinum Lounge’i klientidele välja töötatud, kuid kliendil on võimalik omal soovil alati ka Business Lounge’i toitu minna võtma. Tervitusjoogiks on Dom Perignon. Ostelda on Linki sõnul võimalik Platinum Lounge´st lahkumata ning telefonis tehtud ostud tuuakse kliendile kätte või autoga reisijatele nende soovil auto juurde.

Erinevate laevade klassivahed.
Erinevate laevade klassivahed. Foto: Kuvatõmmis Tallinki kodulehelt

Autoga Platinum Lounge kliendid saavad parkida garaaži, mis on soojendusega autotekk, kuhu on ligipääs terve väljumise ajal.

Kohti hakkab Platinum Lounges olema vaid 6 ning võimalus on rentida ka kogu Lounge. Toote hind Katri Linki sõnul veel täpsustub.

MyStar hakkab lisaks pakkuma ka traditsioonilisi tooteid Comfort Lounge ja Business Lounge, kuid Megastarile Platinum Lounge ei tule.

Ka ei hakka Tallinki püskliendiprogramm Club One tänase seisuga Linki andmeil pakkuma plaatinataset.

Rohkem reisilugusid leiab lehelt reis.postimees.ee.

 
Tagasi üles