Lufthansa uuendab võimsalt oma lennukite kabiine

reis.postimees.ee
Copy
Esimest klassi pakub Lufthansa praegu vaid osadel pikamaamarsruutidel osades Boeing 747-.800 ja Airbus 340-600 lennukites. Pildil kujutatud produkti saab oodata 2023. aastast.
Esimest klassi pakub Lufthansa praegu vaid osadel pikamaamarsruutidel osades Boeing 747-.800 ja Airbus 340-600 lennukites. Pildil kujutatud produkti saab oodata 2023. aastast. Foto: Lufthansa Group

Esimesesse klassi tulevad suletavate ustega sviidid ja ka turistiklassi tekitatakse uudne võimalus sõba silmale saamiseks.

Tuntud Saksa lennukompanii Lufthansa produkt on hakanud ajale jalgu jääma, kuid lõpuks võetakse lennukite salongide värskendamine siiski ette. Uued salongid kannavad koondnime Allagris ning eriti muljetavaldavalt muutub kõige kallim ehk esimene klass, kuhu tekitatakse peaaegu meeter laiad istmed, mille ümber saab suletava lükandukse abil tekitada sedavõrd privaatse sviidi, et seal väidetavalt isegi pidžaamasse riietuda saab (Lufthansa esimese klassi pidžaamasid, mille uus disain on Saksamaa stuudiolt Porche Designilt, saab uudistada Live And Let Fly leheküljelt). 

Uus esimene klass võimaldab koos kaasreisijaga ka koos einestada.
Uus esimene klass võimaldab koos kaasreisijaga ka koos einestada. Foto: Lufthansa Group

Lufthansa kinnitusel saab uues sviidis einestada koos kaasreisijaga ning hoolikalt koostatud menüüdesse jääb alles ka kaaviarikäik. 

Troonilaadne Premium Business iste hakkab pakkuma võrreldes praeguse iganenud äriklassiga konkurentsivõimelisemat toodet.
Troonilaadne Premium Business iste hakkab pakkuma võrreldes praeguse iganenud äriklassiga konkurentsivõimelisemat toodet. Foto: Lufthansa Group

Sviidid tekivad ka äriklassi, kuid sugugi mitte kogu kabiini ulatuses. Eriline ja 114 sentimeetrit kõrgete lükandseintega piiratud sviit, mis kannab nime Premium Business, hakkab asetsema kabiini esimeses reas ning mugavuste hulka kuuluvad ka isiklik väike garderoob ja 27 tolli lai meelelahutusekraan, teatab One Mile At The Time. Kõik äriklassi istmed hakkavad lahti käima vooditeks ja on asetatud vaheldumisi 1+1+1 ja 1+2+1 võtmes. 

Uueneb ka Premium Economy sektsioon.
Uueneb ka Premium Economy sektsioon. Foto: Lufthansa Group

Turistiklassi reisijatele tekitatakse aga lisatasu eest võimalus kindlustada endale lennul tühi kõrvaliste või broneerida lisatasu eest pikaliviskamiseks Sleeper’s Row 2.0 nimeline toode, kus kolmest istmest moodustatakse madratsi kaasabil midagi koikulaadset. Sleeper´s Row on 159- kuni 229-eurose lisatasu eest olnud siiani saadaval 11 või enam tundi kestvatel lendudel ning uus Sleeper’s Row 2.0 hakkab Lufthansa kinnitusel pakkuma koguni 40 protsenti rohkem ruumi. Küllap tõuseb ka teenuse hind.

Uuendatud kabiine tasub hakata ootama alates 2023. aasta suvest ning kõige esmalt uuemate Airbus 350-900 ja Boeing 787-900 pikamaalennukite pardal.

Rohkem reisilugusid leiab lehelt reis.postimees.ee.

 
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles