airBalticuga ei pea lendama tingimata läbi Riia: Läti firmal on juba aastaid mitmeid otselende erinevatesse Euroopa linnadesse otse Tallinnast. Ka näiteks Stockholmi, kuhu nädala algul mul vaja saada oli. Veidi enam kui sajaeurone piletihind – mis sisaldas vaid rangelt kuni kaheksakilose käsipagasi vedu – ei olnud väga odav, kuid siiski mõistlik ning pardaleminek algas õigel ajal. Sinimustvalgeks võõbatud lennuk pidi ilmselt tekitama soojemaid tundeid Eesti klientides, kuigi tuleb öelda, et disain ei ole minu arvates jätkuvalt airBalticu kõige tugevam külg.
Küll suutis airBaltic endast 45-minutilise lennu ajal jätta väga futuristliku tunde; luua meeleolu, et teel polda mitte üksnes üle Läänemere, vaid ka tulevikku.
Uhke, läikiva ja peaaegu kahesajaleheküljelise lennuajakirja (meeldiv näha, et lennuajakirjad pärast koroonapausi aina enam tagasi tulevad) juhtkirjas pajatas ettevõtte juht Martin Gauss, kuidas airBalticu püsilendajaprogramm võtab peagi kasutusele non-fungible token´id. Mis kasu sellest uudsest krüptotehnoloogiast programmi liikmeil olema saab, Gauss veel ei paljastanud ja võib-olla ei teadnud ta seda täpselt isegi, kuid non-fungible token on just taoline märksõna, mida iga ajavaimu tabada püüdja praegu kasutada soovib. Kosmoselaeva efekti süvendasid lennukis kõlavad loendamatud salvestatud teadaanded inglise, eesti ja rootsi keeltes, mis olid salongipersonali jätnud pea täielikult ilma neil veel üsna paljudes lennufirmades olevast konferansjeerollist. Ega salvestatud teadaanded midagi ennekuulmatut pole, kuid minu kogemuse põhjal ei kasuta ükski lennufirma neid taolisel määral. Ka Airus 220 mootorihelid kõlasid võõralt: tuttava lennukimüra asemel pigem mingi ebamäärane ja summutatud segu müdinast, kohinast ning umbsest mulksumisest, mille mõned kliendid on juba ristinud vaalalauluks.