- Kärpekirvest heilutanud Álex Cruz võib saada aga uue töö Air Indias
Euroopa üks suuremaid lennufirmasid ujub taas vastuvoolu.
Euroopa üks suuremaid lennufirmasid ujub taas vastuvoolu.
2016. aastal lühilendude turistiklassis tasuta pardateeninduse lõpetanud British Airways on uue juhi Sean Doyle isikus mõistnud, et tegu oli veaga, sest produkt läks sarnaseks konkureerivate odavlennukompaniide poolt pakutava lennukogemusega.
Nüüd on Doyle ajalehe Daily Record teatel klientidele saadetud pöördumises kinnitanud, et tasuta vesi ja snäkid tulevad tagasi ning toidu kvaliteeti parandatakse ka kõrgemates teenindusklassides.
Väärib märkimist, et British Airwaysi Speedbird Cafe hinnad on paljude konkurentide poolt küsitavaga võrreldes pigem mõõdukad: näiteks 35 grammine pakk kartulikrõpse maksab vaid 1,35 naela (umbes 1.6 eurot) ning 110 grammine mustikakoogike 2 naela ja 50 penni (umbes 2,95 eurot).
British Airwaysi endine juht Alex Cruz, kes paljud personalile ja klientidele meelehärmi valmistanud kärped ellu viis, on aga reisiuudiste portaali Loyaltylobby teateil saamas kohapakkumist Air Indialt, mille India riik hiljuti privatiseeris. Lennufirma omanikuks saanud Tata Group peab legendaarselt kahjumliku Air India kuidagi kasumlikuks muutma, sest Air India on raha kaotanud alates aastast 2007.