KARM KOGEMUS ⟩ USAs visati hotellist välja kehva arvustuse kirjutanud vanaema koos nutva lapselapsega

Reisile.ee
Copy
Mõnes riigis on hotellikülastajate õigused rohkem kaitstud kui teises. Fotol olev majutusasutus ei ole kuidagi seotud Georgia osariigis toimunud intsidendiga.
Mõnes riigis on hotellikülastajate õigused rohkem kaitstud kui teises. Fotol olev majutusasutus ei ole kuidagi seotud Georgia osariigis toimunud intsidendiga. Foto: Booking.com

63 aastat vana Susan Leger oli Baymont Inn & Suites hotellis juba magama jäämas, kui vastu ööd helises telefon ning võõrastemaja mänedžer teatas, et Legeril tuleb majutusasutusest kohe lahkuda. Hotellipidaja teatas, et kohale on kutsutud ka politsei.

Koos kuus aastat vana lapselapsega Heleni kuurortlinnakesse reisinud proua oli hotellitoa broneerinud kolmeks ööks. Majutus oli ka ette makstud populaarse Hotels.com lehekülje kaudu. Ajalehes Independent ilmnu põhjal hakkas mänedžer Danny Vyas aga ühtäkki karjuma, et proua otsemaid minema läheks.

Kohale saabunud politseinikud kinnitasid soliidses eas prouale, et kui hotelli esindaja nii tahab, tuleb külastajal tõepoolest minema minna. Lapselaps hakkas nutma, aga pääsu polnud ning nii pidi proua Leger koos pidžaamaväel pätajalaga järgmisesse hotelli kõmpima.

Juhtumi meediasse viinud Susan Leger arvab, et põhjuseks oli arvustus, mille ta vahetult hotelli saabumise järel kirjutanud oli. Ettepaneku oma kogemust jagada oli talle e-posti teel teinud sealjuures broneerimiskeskkond Hotels.com ise.

Leger hindas Heleni linnakese Baymont Inn & Suites hotelli kolme tärniga viiest võimalikust, mainides muuhulgas kriitilises võtmes ära, et WC loputussüsteem ei tööta korralikult ja et hotelli bassein pole avatud.

Hotels.com saatis ilmselt koopia arvustusest automaatselt kohe edasi hotelli esindajale.

Hotelli mänedžer Danny Vyas on meediale andnud vahejuhtumi kohta mõnevõrra segaseid selgitusi: kord öelnud, et proua Legeri süü seisnes selles, et ta probleemidest hotelli ei teavitanud, siis jälle väitnud, et külastaja oli kaebustega tülitanud enam kui kümne kõnega tunnis.

Hotels.com nõustus proua Legerile ööbimiste eest ettemakstud raha tagastama alles pärast ajakirjanduse sekkumist.

Allikas: The Times

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles