Rootsis ei kanta eriti maske, kuid hotellis, mida hiljuti külastasin, oli jõus reegel: vaid üks klient lifti kohta. Et lift peatus kõigil korrustel, võis ettevaatamatu seda meedet kergesti rikkuda. Hommikueinele minnes põrkasin kohe peadpidi kokku liftis juba peitunuga. Ehmatusega hüppasime üksteisest eemale nagu metsloomad. «Põrgusse, mina olen vaktsineeritud,» ütles teine liftisõitja siis, «tule aga sisse!» Naersime. See oli inimlik.
Tellijale
PM NÄDAL ⟩ Inimlikud lood
Ka soov säästa on inimlik. SASil on selles meistriklass. Äriklassi lounge’i Tallinnas ei saa SASi kliendid juba mõnda aega ja ka pardal on nende Plus-klassis jala- ja õlaruum sama mis kardina taga economy’s. Kui annab kaks klienti kõrvuti istutada ja taga rida tühjaks jätta, siis nii ka tehakse.