Tarbijakaitseamet lõpetas reisikorraldaja Fiji Travel-Alma Tour Group OÜ maksejõuetusest põhjustatud menetluse. Reisist ilma jäänud klientidele hüvitatakse 100 protsenti selle tasust.
Fiji Traveli klientidele makstakse kogu raha tagasi
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kindlustusandja on teavitanud, et väljamaksete tegemine reisikorraldaja tagatisrahast on prioriteetne, maksete tegemisega alustatakse pärast esitatud nõuete täiendavat läbivaatamist ja kontrolli.
Alates tänasest, 1. detsembrist väljastab amet nõuded esitanud tarbijatele personaalsed teatised menetluse lõppemise ja väljamakstava summa suuruse kohta.