Tõeliselt jälk! Seda sa oma lennukieinest leida ei soovi (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Shutterstock

Eelmise aasta sügisel valiti maailma parimaks lennufirmaks Singapore Airlines. Nüüd leidis üks reisija oma toidu seest hamba.

Bradley Button maiustas Singapore Airlinesi reisilennuki pardal parasjagu riisi kallal, kui järsku sattus tema hamba alla midagi, mis kohe kindlasti polnud riisitera. Ta sülitas toidu välja ja seal see oligi – hammas, mis ei kuulunud talle.

«Leid ajas mu oksele,» tunnistas Button väljaandele AAP. Sellega oli mõnus lend mehe jaoks rikutud.

Reisija sõnul üritas kohale kutsutud lennusaatja väita, et tegemist on hoopis väikese kivikesega, kuid mees jäi oma arvamusele kindlaks. Ka tema kaasreisija oli veendunud, et tegemist on just nimelt hambaga.

Nüüdseks on Singapore Airlines Buttoni ees vabandanud, lisaks kingiti talle 75 Austraalia dollari väärtuses vautšer. Lennufirma esindaja sõnul leitud objekti veel analüüsitakse, kuid nad on ka ise pettunud, sest juhtum ei ole ettevõtte kõrgete standarditega kooskõlas.

Veebruari alguses leidis üks reisija Air India lennuki pardal serveeritud toidust hiiglasliku prussaka. Ka Air India vabandas juhtunu pärast avalikult.

Tagasi üles