Lennufirmat süüdistatakse teismelise poisi elu ohtuseadmises

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Andriy Popov / PantherMedia / Andriy Popov / Scanpix

Suurbritanniast pärit Westonite perekond veetis oma puhkuse Peruus. Tagasi kodumaale kavatseti lennata British Airwaysi sõsarettevõtte Iberiaga, kuid salongipersonal keeldus arvestamast perepoja tervisega seotud muret.

13aastasel perepojal Isaac Westonil on ohtlik pähkliallergia, isegi pähkli puudutamine võib tema jaoks saatuslikuks osutuda. Seetõttu esitas Westonite pere Iberia salongipersonalile palve, et nad ei serveeriks lennu ajal pähkleid sisaldavaid eineid. Meeskond aga keeldus palvet täitmast, vahendab TravelPulse.

Nende firma poliitika ei olevat selline, selgitas üks stjuardess. «Ma ütlesin neile, et mu vend võib surra, kuid nad palusid mul lõpetada hüsteeritsemine,» rääkis Isaaci õde Leona.

Samuti keeldus Iberia salongipersonal ülejäänud reisijaid Isaaci allergiast teavitamast, kuigi British Airways oli perele eelnevalt lubanud, et seda kindlasti tehakse. Kümneminutilise vaidluse järel lahkus pisarais perekond lennukist. «Ühegi teise lennufirmaga pole meil sellist probleemi olnud,» rääkis Leona.

Pere lendas lõpuks kodumaale tagasi Latam Airlinesiga, mis ei keeldunud teisi reisijaid teavitamast. Hilisem kojulend läks perele maksma 6000 naela, kuna lisaks uutele lennupiletitele tuli tasuda ka kahepäevase majutuse eest.

British Airways on seotud ka ühe toiduallergiast põhjustatud surmajuhtumiga, mis leidis aset alles sel aastal. Lennukipardal suri 15aastane Natasha Ednan-Laperouse, kellel oli tõsine seesamiallergia. Teismeline sõi lennu ajal baguette'i, mille pakend ei olnud korrektselt märgistatud.

Iberia esindaja sõnul ei teavitanud British Airways neid Isaaci allergiast. «Me vabandame ebamugavuste pärast,» lisas esindaja.

Isaaci ema ja õde esitasid British Airwaysile kaebuse, kuid lennufirma ei ole veel vabandanud ega lennupiletite raha tagastanud.

Tagasi üles