Ryanairi kliendid, kes on maksnud eelisjärjekorras pardalemineku eest, peavad sellest hoolimata pikki järjekordi taluma.
Reisijad pahased: Ryanairi pagasipoliitikast lõikab kasu vaid lennufirma ise
Viimatine juhtum, mis sotsiaalmeedias pahameeletormi tekitas, leidis aset Londoni Gatwicki lennujaamas. Lisaks pikale järjekorrale morjendas Ryanairi kliente ka paduvihm, vahendab The Sun.
Pikad järjekorrad on tingitud Ryanairi sel aastal kehtestatud pagasipoliitikast, mille kohaselt on suurema käsipagasi pardalevõtmine tasuline. Enamik kliente otsustab seetõttu maksta eelisjärjekorras pardalemineku eest, kuna see on soodsaim võimalus võtta pardale kaasa suuremat sorti käsipagas, näiteks väike ratastega reisikohver.
Kui aga enamik inimesi maksab eelisjärjekorras pardalemineku eest, pääsevad esimeste seas pardale vaid üksikud. Ryanairi äripoliitika on äärmiselt ärritav, sõnas üks Twitteri kasutaja.
As expected, @Ryanair's new policy that you must purchase Priority to get your small bag in the cabin = everyone books Priority. Expect this to become the new 'normal' and something else to be removed for additional purchase. Successful but relentlessly irritating business plan. pic.twitter.com/Mh5px2OgiL
— Dr Natalie Harrower (@natalieharrower) November 28, 2018