Reisijad pahased: Ryanairi pagasipoliitikast lõikab kasu vaid lennufirma ise

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Foto: Pixabay

Ryanairi kliendid, kes on maksnud eelisjärjekorras pardalemineku eest, peavad sellest hoolimata pikki järjekordi taluma.

Viimatine juhtum, mis sotsiaalmeedias pahameeletormi tekitas, leidis aset Londoni Gatwicki lennujaamas. Lisaks pikale järjekorrale morjendas Ryanairi kliente ka paduvihm, vahendab The Sun.

Pikad järjekorrad on tingitud Ryanairi sel aastal kehtestatud pagasipoliitikast, mille kohaselt on suurema käsipagasi pardalevõtmine tasuline. Enamik kliente otsustab seetõttu maksta eelisjärjekorras pardalemineku eest, kuna see on soodsaim võimalus võtta pardale kaasa suuremat sorti käsipagas, näiteks väike ratastega reisikohver.

Kui aga enamik inimesi maksab eelisjärjekorras pardalemineku eest, pääsevad esimeste seas pardale vaid üksikud. Ryanairi äripoliitika on äärmiselt ärritav, sõnas üks Twitteri kasutaja.

Märksõnad

Tagasi üles